Sommarnöjet som håller än...

Spela Bingo! Visst är det väl ett härligt sommarnöje för både stora och små!

Jag minns när jag och min lillasyster spelade bingo när vi var små, och nu har intresset vaknat hos guddöttrarna och vi spelar Barbie-bingo tillsammans :-)

Men det finns ju även ett vuxen-bingo att roa sig med när solen bränner som värst eller renet står som spön i backen...

Oftast besöker jag bingolokaler tillsammans med några vänner. Det är lätt att spela och jätteroligt.

Vi har även åkt på bilutflykter till bingospel runt om i vår hembygt. Det är ett stort folknöje! Tystnaden lägger sig över folksamlingen när man ivrigt väntar på nummerutroparens nästa siffra "Bertil 12,  Bertil etta-tvåa"...


Jag har även spelat bingo på nätet sedan flera år tillbaka.
Det är enkelt och lätt att komma åt.
Man behöver inte passa öppet-tider eller spela när vännerna kan.

När man spela bingo på nätet kan man ju dessutom vinna en del,
och det är ju aldrig fel såhär i semestertider :-)

Så ta och prova din lycka redan idag och se hur mycket Du vinner :-)

Önskar Dig en skön sommarvecka i värmen!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Ja här haglar bingotipsen i alla åldrar, kul!

Jag skulle gärna prova bilbingo en gång, men annars är jag inte mycket för spel överhuvudtaget.

Önskar dig lycka till i bingo sommaren!

Kram Sussi

2010-07-09 @ 15:13:35
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Blev en del bilbingo när jag var yngre, men nu var det evigheter sedan jag spelade bingo. Är ju kul att göra.

Kram Ullis

2010-07-12 @ 23:09:01
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0