Mount Everest & Svarta hål

Livet bjuder på överraskningar och utmaningar.

När de stora hindren tornar upp sig så krymper man lätt ihop,
blir rädd, fegar ur. Börjar tänka dumheter som
 "inte kan väl jag..." eller "inte vågar väl jag..."

-"Skulle vara skönt med ett svart hål nu att sjunka ner i"... STRUNTPRAT!

Klart man kan! Klart man vågar!

Jag har själv "några Mount Everest" att bestiga under april & maj.
Det är både skrämmande och lockande!

Har ingen aning om hur jag skall klara detta. 
Känner mig både livrädd och upprymd!

Känns som om det redan är kört.
MEN VA F-N! Skärp till dig nu!

Knasigt? Absolut!

Vadå ge upp? Icke!

Ta ett djupt andetag och KÖR!

Man ångrar bara det man inte gjort,
sällan det man gjort eller försökt sig på!

Våga det du vill - övervinn din rädsla/osäkerhet!

Vårens mantra är "Du kan-alltså gör du"!

Det var mitt mind-coaching tal för iår :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0