Kalasdax

Mormors födelsedagskalas inleder påskhelgen i år!

Vi träffades hos Mormor och åt en härlig påsklunch igår,
3-rätters, för att fira hennes 94årsdag!
Mamma, jag och min man bjöd resten av familjen på våra favvorätter:

Meny

Förrätt
Min makes: Nykokta rödbetor med chevréost och rostade pinjenötter

Varmrätt
Min mammas: Lövbiff, klyftpotatis, Kantarellsås, sallad

Dessert
Min egen: MangoPassionmoussetårta på browniebotten

Gott gott gott

Jag hoppas vi får fira Mormor många många år till!

Grattis på 94årsdagen käraste lilla mormor!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så kul att du fortfarande har din mormor i livet. Min mormor dog för snart sex år sedan. Saknar henne mycket, men hon fick ett rikt liv och levde länge (blev nästan 99 år)



Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK♥

Kram Ullis

2010-04-02 @ 22:29:43
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: idapdesign

oj, oj! Den där efterrätten lät smaskens!

2010-04-06 @ 11:27:31
URL: http://www.idapdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0