Paketet har kommit!

Nu ÄÄÄntligen har mitt senaste paket från Clest la vie Home kommit!

Minns ni vad jag beställde?

1 -En rosarandig sommarduk (jag vet att det är november nu - men sommaren kommer väl tillbaka?...) från svenska härliga Nyblom & Kollén



och

2 - en vit bakbunke i porslin från danska fina Ib Laursén



Och nu har dom båda flyttat in i mitt kök :-)

Vita bakbunken kommer att få tjänstgöra mycket framöver - julbak på gång :-)


***************


SNART SNART KOMMER TÄVLINGEN ATT PRESENTERAS!
HÅLL KOLL HÄR PÅ BLOGGEN!!!

GREENGATE I VINSTPOTTEN :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dom där bakbunkarna dom är så snygga...och dukarna kommer jag ihåg sen tidigare. Dom är fortfarande jättesöta.

Kram Helena

2009-11-06 @ 19:10:06
Postat av: Lillsnörpa

Vilka fina grejer! Förstår att du är nöjd :)

Tack för kommentaren på min blogg! Jag håller med dig Helena, te är underbart! Jag tycker absolut att du ska smaka sorten av rabarber och vanilj! Den var min favorit av dessa två. Mmmm, Rött champagne! Den sorten ska jag hålla ögonen efter!

2009-11-28 @ 22:41:27
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0