Viktig vinst för oss alla

Jag tävlar hos Prinsessan för att vinna MorEPA

Vi har två små guddöttrar (6+3 år) som bor hos oss ca varannan vecka.
Det ger oss som gudföräldrar en extra trygghet att barnen
får ett viktigtkosttillskott när dom bor här!



Jag tycker de största fördelarna med att använda fiskolja är att både vi och guddöttrarna blivit så mycket duktigare på att snabbt lära oss nya saker. Stora tjejen (6år) kan plötsligt både hela alfabetet, skriva långa meningar, rabbla veckans dagar och räkna längre. Lilla tjejen (3år) kan plötsligt lyssna bättre, och både ritar och skriver bättre! En stor skillnad mot januari iår!

Jag ser dagligen barnas framsteg och det glädjer mig, extra mycket som deras gudmor, att kunna berika dem med både nyttiga fördoämnen som Omega3 och ny kunskap :-)

Fiskoljan har påverkat både oss vuxna och barnen positivt då vi alla fått mer ork, bättre koncentrationsförmåga och gladare gud-familj!

Vi hoppas att vinsten skall kunna ta oss och guddöttrarna till Astrid Lindgrens Värld. Det vore toppen att som gudföräldrar få ge dem en sådan stor upplevelse!

Eftersom guddöttrarna är skilsmässobarn och båda föräldrarna arbetslösa finns inte en semester i sikte för tjejerna... Tävlingsvinsten skulle bli en perfekt present till både dem och oss!

HÅLLER TUMMATNA SÅ HÅRT VI KAN!!!


Helena / Lycklig Gudmor / Franska Liljan





Kommentarer
Postat av: Anette

Åh vad bra att flickorna har er som gudföräldrar som verkar ta så väl hand om dem och som engagerar sig så i deras välbefinnande.



Jag håller både tummar och tår ;-) för att ni vinner. Är det någon som är värd detta så måste det vara ni.



Kram från Anette

2009-04-04 @ 18:13:51
URL: http://eddans.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Håller också tummarna för er. Hoppas att ni vinner.



Kramar Ullis

2009-04-04 @ 22:25:35
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Annica

Titta in hos mig jag har utlottning med fin fina priser från min webbutik!

Kram Annica på Home No.1

2009-04-05 @ 18:30:06
URL: http://homenumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0