Helgen räddad med Rosor & Julmagasin

Min Älskling är bortrest över helgen. Själv har jag idag skrotat runt
här hemma och pysslat med renoveringen som pågår.

Jag har tagit bort maskeringtejp och täckpapp på de delar som är klara
och istället maskat och pappat på de ställen där vi ska fortsätta.

Hittade en sprayburk med vit färg i verkstan. Hmm...
VIPS... så var fästerna på väggen plötsligt vita
istället för irriterande svart-grå!  Och ingen hemma
som kunde protestera heller ...hi hi

Men maken var söt och ladde upp inför min ensamma helg med rosor och julmagasin!


Inte mindre än 4 härliga julmagasin har älsklingen gett mig!!!


och rosorna i buketten är alldeles alldeles UNDERBARA!!!












LYX till lilla frun! T A C K   ÄLSKLINGEN!!!

(ALLA FOTON: FRANSKA LILJAN / PRIVAT)

Nu ska jag parkera i soffan och läsa/njuta!
Trevlig lördagkväll!



Helena / Franska Liljan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0