Auktion 2 Underbara Julmagasin 2008

Förra veckans auktion är nu avslutad och vinnaren Mican är kontaktad!
Grattis tjejen!

**************************

Idag fredag startar en ny aukion:

2 Sprillans NYA JULMAGAZIN!

  

 från Norge:    Lev Landlig  Nr 6 2008 " Juletid - Julehjem" 
 och Danmark:   Bo Bedre Nr 12 2008 "Skandinavisk Jul"

Proppfulla med underbara inredningsrepotage i både:

 shabby chic stil, vitt, zink, hemtrevligt,


och i rött, guld & silver!


Samt massor av
Jul-pyssel
Jul-pynt
Jul-recept
Jul-NJUTNING!!!

En JULUPPLEVELSE man inte vill missa!!!
Tidningarna är NYA och OLÄSTA!!!

Jag har dessa tidningar själv och har redan läst mina
egna exemplar från pärm till pärm flera gånger!!!!
Det är ur mina tidningar jag fotat!

SÅÅÅ Fina!!!

Budet startar på 49 kr för BÅDA!


Auktionen stänger på fredag den 12/12 kl 11.00

***********************************************************

Vinnaren meddelas personligen!

Endast billigast porto tillkommer!

Maila mig gärna om ni har frågor!

Maila till: franskaliljan AT yahoo PUNKT se (utan mellanslag)

Lycka till med budgivningen!



Helena / Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Terese

Å vilka mysiga tidningar! Önskar att jag hade tid att läsa några

2008-12-03 @ 09:29:20
URL: http://www.hedvigochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0