Marimekko tips

Nu när helgen närmar sig vill jag visa er mitt senaste inredningstips!
Speciellt för alla er som gillar marimekko!

Jag har piffat vårt gröna opiffiga badrum en smula...

Var nu snälla och blunda för den bruna brädan och pastellgröna tapeten.
 Alla vit varor är fortfarande ill-gröna... Renovering väntas... :-)

FÖRE:
Ett litet försök att piffa med färger som jag gillar-rosa.
Rosa tops och rosa läppglans. Men så värst fint? Nja...


EFTER:
Nu har både pinnar och pads fått ett nytt hem: en grön Marimekkoskål passar perfekt här!
 Mina rosa läppglans bor nu i en stor Kivilykta från Marimekko


Ordning och reda och skön Vardagsglamour på köpet!!!
 
Nu blir jag glad varje gång jag tittar in i badrummet nu!



Vill ni ha chansen att vinna en lika snygg skål? Tävla här
 




♥ Helena / Franska Liljan ♥


GILLAR DU MIN BLOGG?
Ps.  Missa inte min tävling här! Ett Shabby chic inredningspaket!!! Bli prenumernt idag!!!



Kommentarer
Postat av: r

Ha en bra dag!

2008-07-04 @ 10:39:33
URL: http://rebbeckaa.blogg.se/
Postat av: marita

bra tips där! Badrummet är alltid ett gissel att hålla ordning i med alla sina småprylar som tycks vilja bo där ;-)



trevlig helg på dig!



Kram/

¨M¨

2008-07-04 @ 12:07:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0