Auktion NYA BodyShop Produkter

Lite vardagslyx till salu:

Då jag fick TVÅ av dessa på min födelsedag nyligen
tänkte jag glädja någon annan med detta fynd!

En Vacker FÖRSEGLAD rosa nesessär från BodyShop fullproppad med härliga produkter:

image233

Necessären är rosa med blommönster och innehåller:

* Strawberry Puree Body Lotion 60ml,
* den fräscha och populära doften White Musk Edt 10ml,
 * Mini Hi Shine Lip Treatment Pink Cream och
* Vitamin E Sink In Moisture Mask 20 ml - totalt värde över 400kr.

image234

image236
image237


EFTERSOM NESSESÄREN ÄR FÖRSEGLAD
HAR JAG FOTOGRAFERAT MINA EGNA PRODUKTER!

 


Alla produkter och nessesären är original från BodyShop. Värde över 400 kr.

Väskan är förseglad = alla produkter helt nya och oöppnade

Maila mig eller skriv en kommentar med ett bud på detta lyxiga set!

Ange ditt bud!

♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Vad härligt det lät med glasburken fylld med lavendel. Jag önskar att jag också kunde odla lavendel men det verkar som om det är för kallt här i Härjedalsfjällen :-(. Har dock brukat ha någon kruka på den inglasade altanen ibland men fick spinn på både lavendeln och rosorna därinne i somras.



Hoppas du får en fin 3:e advent.



Kram från Anette

2008-12-12 @ 08:39:22
URL: http://eddans.blogspot.com
Postat av: Härligheter enligt Erika

Oj, vad jag vill ha allt det där!

Hur gör du med frakten då?

Erika

PS Såg du att du fått pris hos mig?

2008-12-12 @ 16:48:40
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så fin present du fick när du fyllde år. Har en tävling inne hos mig om du vill.



Ha en bra Lucia!

Kram Ullis

2008-12-13 @ 13:05:28
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Giesela

Hej tjejen ... Hoppas att ni har det bra. GRATTIS i efterskott. När fyllde du år ?

Min dotter önskar sig exakt en sådan nessesär som du har på auktion. Jag lägger ett bud på 129:95 Ha en trevlig helg stor KRAM Giesela Vad blir frakten ? eller kan man hämta upp nessesären ?

2008-12-13 @ 20:24:21
URL: http://www.realrinse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0