Fel låt vann!!! Betting-dax

Fel låt vann!

Men det var väl väntat eftersom min stora favorit
"HUMAN FRONTIER" med Neo, åkte ut i andra chansen!
 
(bild svt.se)

 
(bild neos blogg)
 
 och min andra favorilåt "KOM" med Timoteij
fick inte så många röster som jag önskat..

(bild svt.se)


(bild timoteijs hemsida)

SÅ??? Hur gick det för ERA favvisar???

GRATTIS ANNA BERGENDAHL till din seger och stort LYCKA TILL i Oslo!!!
Låten är fin och Din glada utstrålning är Underbar!!! :-)


(bild svt.se)

Så här i tävlingstider så är det ju extra spännande med Betting & vadslagning.
 
Vem vinner? vilken låt är bäst? vem blir tvåa? 
vem har fulast kläder? snyggast dansnummer?

En samlingsajt för all typ av betting finns på http://bettingsajter.se/

Bettingsajter har samlat alla typer av vadslagningssidor så
man får en bra överblick och snabbt hittar dit man ska.

Jag älskar vadslagning och tävlar ofta mot min familj och vänner.

Här finns ingen melodifestivalsmiddag
utan tävlingformulär med betygsättning :-)

Brukar Du slå vad? Spelar du mot dom där hemma?
Eller vill du kunna nå ut till andra som är lika sugna på
vadslagning som du själv är?




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag höll på Salem Al Fakir, tror hans låt hade gått bra i Oslo! Anna tror jag inte mkt på där...

2010-03-14 @ 14:38:45
URL: http://sarasivertsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0