Bakning del 1: Cupcake: Hallon Lime Cocos

Idag har jag haft Grå himmel med få solglimtar och regntunga skyra...

Vad mer kan man göra än att... BAKA SOMMAR-MUFFINS!!!???

Favoritformarna är redo...


Idag blir det Lime & Kokos-smet med färska hallon i formen!


Har gjort två olika frostings. En rosa med mintsmak och en vit med vaniljsmak.
Vilken blir favorit???


En del av mitt pyntförråd... :-) Vad ska jag välja idag...


Nu är dom färdiggräddade och står på svalning...






Skynda svalna...


Fortsättning följer när dekoren skall på!!!



Ps. Fick meddelande från BRÖLLOPS-fotografen att bilderna är på g....



♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Mmmm vad mysigt med så goda muffins och vad mycket arbete du lägger ner med olika glasyrer och pynt,fint.

Kram/Ingela

2008-08-22 @ 00:23:31
URL: http://www.inspirationivitt.blogspot.com
Postat av: Lilla huset på prärien

Åh vilka smaskiga saker. Blir sugen såhär på morgonkvisten. Älskar dina små formar, vart hittar jag sådana?



Hälsningar Jenny

2008-08-22 @ 08:29:21
URL: http://lillahusetpaprärien.blogspot.com
Postat av: Hannis

Åh,säg att vi får se nån liten bild från er stora dag?!



Har du kollat Adlibris gällande boken?

Dom brukar ha det mesta om inte annat kan man beställa.



Ser gott ut!

Kram Hannis

2008-08-22 @ 10:43:29
Postat av: marita

oj, så smaskigt! ser fram emot garneringsbilderna

:-)



Kram/

¨M¨

2008-08-22 @ 12:02:23
URL: http://rosenfrojd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0