Höst Swap dax

Tjoho så trevligt det var att öppna posten igår!

Jag har fått min efterlängtade gåva från min hemliga vän i Vita gåvor-swappen med tema "randigt-rutigt-prickigt" :-)

Paketen jag fick var så härligt ljusbruna med rustika pappersband. Jag fick lite julkänsla...


Innuti paketen gömde sig dessa vackra ting:

2 rosa-blå ljuvliga kuddfodral från SIA Kids-collection
1 paket muffinsformar gul-vit rutiga
1 paket muffinsformar grön-vit rutiga



Jag blev så GLAD!!! Muffinsformarna passar perfekt nu
 då jag ska baka till min födelsedag snart:-)


TACK min hemliga vän "E" :-)




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vart swappar du?? Svara gärna till mailen. Har lösenord på bloggen.



Kram Charlotte

2010-04-21 @ 17:57:42
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0