Trädgårds swap dax

Igår höll jag som bäst på att packa mitt paket som skall skickas till min hemliga vän i VITA GÅVOR! Igår postades det :-)

Temat denna gång är Trädgård. Så nu har jag packat gåvorna och skrivit ett kort.  

Jag har surfat runt inne på min hemliga väns sida och kollat läget, och jag tror jag hittat "rätt" gåvor ( hoppas hoppas)

Nu längtar jag efter mitt eget paket som förhoppningsvis dyker upp i min brevlåda snart :-)


Kram Helena /Franska Liljan


UPPDATERING:

Till er som undrar vad denna swap är:

Vi är ett gäng aktiva bloggare som älskar inredning och FRÄMST färgen VITT!

Vi byter presenter enligt ett givet tema ( just nu Trädgård) 4 ggr per år!

Vi får en hemlig vän tilldelad, och surfar sedan runt på vännens blogg för att leta efter tips på vad bloggaren tycker om!

Sedan köps gåvor för 100 kr plus porto och paketet postas ett bestämt datum till hemliga vännen och du får ej avslöja vem du är förrän det offentliggörs på vår gemensamma hemsida!

Själv bevakar man brevlådan dagarna runt utskicksdatumet för det är så spännande när paketet dimper ner i brevlådan... Man vill slipa av pappret genast MEN STOPP!!! Först tar man naturligtvis fram kameran och förevigar gåvan ända från utsidan och hela vägen in :-)

Lägg sedan bilderna på din blogg och avvakta tills avslöjandet kommer!

Då är det dax att tacka sin hemlige vän!!!

Jättemysigt med dessa hemlig vita gåvor!

Mer info hittar ni här på VITA GÅVOR


Kram Helena / Franska Liljan




Kommentarer
Postat av: Maria

Vad spännande med heliga paket!!! Hur kommer det sig att du skickar såna?

2009-06-05 @ 13:34:20
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Men där vill jag också vara med!!! Var går man med och hur funkar det???

Kramar Erika

PS Du får låna bilderna om du anger mig som fotograf och länkar! Kul!!!

2009-06-05 @ 15:21:20
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Ullis/Leva på landet

Visst är det kul med vita gåvor. Jag fick jättefina saker och är så nöjd. Förra omgången fick jag inget paket men avsändaren sa att hon skickat. Det svåra är att skicka när man inte får någon hjälp alls av att titta på bloggen. Har haft det så nästan varenda gång. Har inga frön just nu till den vita klinten så vi grävde upp plantor och tog med oss när vi flyttade hit för snart 20 år sedan. Den växer dock så den knakar så det är frågan om jag skulle kunna skicka små plantor till dig i stället.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

2009-06-06 @ 19:11:20
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0