Alla mina lavendelplantor blommar nu!

Önskar jag kunde förmedla denna ljuvliga lavendeldoften till er!



Hela trädgården doftar nu, dessa dagar då alla mina lavendelplantor blommar samtidigt!



Måste passa på att skörda lite så jag kan njuta resten av året :-)





Dessa bilder visar mina två största plantor! En blålila och en ljuslila!





Doften är helt fantastisk från dessa plantor!


Kan man dela plantorna??? Jag skulle vilja dela dem och sprida dem!



Missa inte båtkryssningen till MARIEHAMN på Åland
 med FRI bussanslutning som jag säljer här nedan!

Gäller för 1-3 personer! Giltig till oktober 2009!

ENDAST 50 kr för båt & buss resa!!!

Postas så snart jag kommer hem i augusti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0