Äntligen är det min tur...

Yes!!! Nu är den MIN MIN MIN!!!

Jag jobbade på annan ort i helgen. Sprang ut på lunchen och snubblade in i en liten liten inredningsbutik, väldigt SHABBY CHIC och härlig!

DÄR FANNS DEN!!!


Boken jag såååå länge velat ha...
Denna bok är ju ganska dyr, runt 600 kr kostar den. Hade tur som en tok,
 för den lilla shabby-butiken jag sprang på firade 3 år med 30 % på valfri vara. Tack!

Jag valde boken såklart! När jag betalat min bok, gick genast ägarinnan
 till resten av bokhögen med en skylt " Ej rabatt på boken".
OOPS! Nåja, inte mitt problem för jag hade ju redan betalat :-)


Påväg tillbaka till jobbet, hittade jag en annan butik som sålde hängarna
 vi letat efter så länge, så självklart fick även de följa med hem!!!



Tur man är ute och reser i tjänsten :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0