Alla ♥ Hjärtans ♥ Presenter...

Blommor fick jag av min make på alla ♥-ans dag: sju långskaftade rosa rosor som är SÅ vackra.


Ljusstaken är från CULT desig och den byter vi "dekor-ringar" på lite då & då.
Hjärtat i mitten fick min kära make av mig :-) i alla ♥ans present ihop med en
vacker sten med ingraverade ord "puss & kram". Han har tidigare fått flera
ord-stenar av mig och nu bildar de en samling sköna ord på hand sängbyrå.

En ros gick av men fick en egen "vas" ( en ljuslykta) där den slagit ut och blivit så fin!


Rosorna är helt ljuvliga - alldeles krusiga / vågiga i kanten!


Vi gick på Kärlekskonserten vi blev inbjudna till av kyrkan.

Otroligt stämningsfullt och härligt.


Jag har inte gått i kyrkan på Alla hjärtans tidigare.
Prästerna ( 2 st) bjöd på chokladhjärtan och gelehjärtan
både före och efter konserten!

Riktigt kallt hade vi på alla ♥ans kvällen , -15grader, snön var så vacker.
Facklor lös utanför kyrkan och jag hade inte kameran med mig...

Vi firade även alla ♥ans dag med en trevlig middag - mitt i renoverings-röran!

♥  Kram Helena  / Franska Liljan  ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så mysigt det låter. Här har de inget likande. Din idé med chokladasken var toppen.





Ha en bra helg!

Kram Ullis

2009-02-21 @ 23:08:55
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: ingridmarie

Hei Helena! Så vakre blomster du fekk til Valentinsdag! Ingen blomster på meg..Min mann er av den glemske sorten..men snill da!!Eg googlet etter bilder av ranukler, og fikk opp et vakkert bilde fra din blogg-Håper det er ok at eg låner bildet til ett innlegg,og linker til deg;) Kommer tilbake til bloggen din, har lagret deg som en av mine favoritter;)Vennlig helsing IngridMarie

Postat av: Härligheter enligt Erika

Vad fint!=)

Oj, en riktig inredare!!!=) Jag är en hobbyinredare;) skratt Hoppas ditt fina paket dyker upp snart. Jag har vidarbefodrat din adress.=)

Kramis

Erika

2009-02-22 @ 14:31:34
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0