Årets önskelista

Vad önskar du dig av tomten i år! Förutom fred på jorden, rent vatten och mat åt alla :-)

I vårt materialistiska samhälle önskar jag mig en pryl.
Den pråligaste av prylar dessutom.

Ni som följt min blogg vet nog var som toppar önskelistan i år igen...

Minns ni? Precis: En Rosa Kitchen Aid!

Galet? Javisst, men tänkt så trevligt köksarbetet skulle
 kunna vara om man får sällskap av denna skönhet i köket:


Så den toppar min önskelista i år igen.
Nu ska jag hålla tummar och tår, så hårt det bara går...

Men tyvärr skvallrar pakethögen under granen att det inte blir nån KA i år heller...

Fast man vet ju aldrig ;-) vad tomten kommer med :-)

VAD ÖNSKAR DU DIG?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0