Tillbaka till framtiden :-)

Jag är tillbaka och semestern lider mot sitt slut...
...men än så länge har jag helgen kvar!

Sedan blir det bara allvar tre dagar nästa vecka innan
maken och jag far på lång weekend till Göteborg :-)
En mjukstart på hösten :-)

Imorgon blir det loppisbesök sedan far vi bort
och hälsar på vänner som bor 10 mil från oss.
Kommer hem söndag kväll!

Haft en underbart skön semester.
Vilat.
Fyndat.
Njutit av livet.
Renoverat.

Allt ska jag visa er i kommande ilägg!

Nu ska jag ha fredagsmys med maken och ladda inför morgondagen!




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så skönt att få så mycket ledigt. Jag började idag men det var helt ok. Kul att du är med och tävlar.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

2009-08-14 @ 22:36:41
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Maria

Ha en jätte trevlig helg!!

Kram

2009-08-15 @ 07:45:56
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0