Bagaren & Kocken / Göteborg / Green Gate

Efter en underbar långhelg i Göteborg med maken så har vi båda laddat batterierna inför hösten.

Vi bodde på Gotiha Tower, mittemot Liseberg. När vi kom till hotellet var det bokat på plan 13 av 23, men vi blev kostnadsfritt uppgraderade till svit på plan 21 av hotellet! Det var så gulligt! Vi hade världens utsikt över stad från vårt rum!



Middag åt vi på hotellet första kvällen. En klassiker: Räkmackan "King Size de luxe" som hotellet är berömda för. Och JA den var RIKTIGT bra :-) Kanske blev den så god för att den avnjöts i en fantastisk solnedgång???


En sväng på stan blev det såklart på lördagen.


En av mina önskebutiker BAGAREN & KOCKEN (finns i min länkarlista) ligger i Göteborg.
 


Såklart åkte vi dit en sväng.
Tog 5:ans spårvagn från Liseberg. Bytte till 3:an vid ändhållplatsen. Så var vi framme. Väl inne i butiken dreglade jag nästan på allt fint. Behärskning!!  Hälsade på de gulliga tjejerna som jobbade denna dag. Dom blev glada över att träffa en blogg-länk-kompis live :-)

Jag fick ta foton i butiken och visa er :-) TACK tjejer!!!

På bilder ser ni min ROSA dröm (Kitchen Aid) skymta, och många rosa drömfat från Gerbera! Hög dreggelfaktor i denna butik!!!

Och mängder av mitt favvomärke just nu: Green Gate

Såklart shoppade jag en del jag letat efter oxå!
Fyllde på min samling av Green Gate porslin :-)
En stor kanna och assietter blev det :-)

Nu är min samling så här stor :-) ! ! !

Älskar detta blommiga mönster "Clair Mulit" samt "Heidi" från Green gate






Jag shoppade även ett LYX-paket hos Bagaren & Kocken
 (med tema: randigt, rutigt, prickigt) 
till min Swap-vän i Vita gåvor! 

Vad jag köpt kan jag inte visa ännu :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0