Vår 2-årsdag

Mitt i all sorg efter min älskade lillasysters hastiga bortgång igår
så försökte vi njuta en smula av varandra idag, maken och jag. 

Vi har vår årsdag idag. 2 år tillsammans. Vi blev VI den 24 september 2006.

Dessa 2 år har varit de lyckligaste åren i mitt liv, fram tills min syster dog igår.
Min kära make har fyllt mitt liv med enorm värme, kärlek och livsglädje.

Jag ÄLSKAR dig , min man!

Vi tog denna bild idag för att fira årsdagen.


Ringarna har vi själva designat till förlovningen och till bröllopet.



Jag ÄLSKAR DIG SÅÅÅ; min käre S !!!

**********************************

Jag vill inte förvandla min inredningsblogg till ett sorgemonument
över min älskade lillasyster
så jag samlar mina tankar kring henne
och vårt liv ihop på min andra blogg : Rosa Systrar

Ni är välkomna in dit om ni vill dela mina tankar och känslor!

*Kram H*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0