Den tyngsta dagen

Oj så trasig man kan bli innuti när hjärtat svämmar över
av tårar som aldrig vill sluta forsa...

TUSEN TUSEN TACK FÖR ALLA VÄNLIGA ORD

OM MIN SYSTERS PLÖTSLIGA  DÖD IGÅR !!! DET VÄRMER ENORMT !!!

Idag besökte mamma, pappa, jag och min man begravningsbyrån.
Många tunga beslut som skall fattas
när vi inte ens förstått att vi förlorat henne...

*********************************

TACK MIN ÄLSKADE MAKE FÖR ALLT DITT STÖD I VÅR SVÅRA STUND!!!

**********************************

Jag vill inte förvandla min inredningsblogg till ett sorgemonument
över min älskade lillasyster
så jag tänker samla mina tankar kring henne
och vårt liv ihop på min andra blogg : Rosa Systrar

Ni är välkomna in dit om ni vill dela mina tankar och känslor!

*Kram H*

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman! Jag beklagar sorgen och är så ledsen för er skull. Jag tänker på dig och skickar många styrkekramar.



Kram Linda

2008-09-24 @ 22:10:43
URL: http://lindasvitatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0