Ännu en UTMÄRKELSE

Lika lycklig blir jag varje gång jag får en utmärklese /nominering här på bloggen.
Det blir tillsammans med era söta kommentarer
som en belöning och uppmuntran för fortsatt bloggande.

Det är bloggerskan Madde som tänkt på lilla mig!

TACK TACK TACK!!! Jag blir så G L A D!!!

Denna gång fick jag åter igen denna utmärkelse:




Eftersom jag redan tidigare fått denna utmärkelse och
då delat ut den vidare så låter jag dig, kära läsare, ta den med dig om du vill!

REGLER!

Vinnare/nominerade kan lägga in loggan på sin blogg!

2. Länka till personen som nominerat dig.
3. Nominera 7 andra bloggar
4. Länka till de bloggar som du nominerar
5. Lämna ett meddelande hos de bloggar som du nominerat




♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0