Julinspirationsdax...



VAD HAR DU FÖR TANKAR OM DIN KOMMANDE JUL???

Blir det en Herrgårds-jul iår?



Dukas det i rött och vitt?


Blir det snö?                                  Julkulor i guld?                         Rött och naturligt pynt?
sia1 sia 2 sia 3

Vilka juldofter vill du inte missa?


Apelsin Kanel Gran ...


Så här kan dukningen se ut hos mig...

Jag älskar God Jul-löparen och har en matchande kudde till..


(Foton: Korstäppan, Fyrklövern, Wikipedia mfl samt mina egna)

Julmyskänslorna börjar krypa tätt intill...


Kram Helena /Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Hannis

Julen ja!

Här blir det väldigt lite pynt och julsaker.

Mat däremot och julgodis!

Ett måste är doften av nybakat Vörtbröd=))



Tack gulliga du för awarden!!



Kram Hannis

2008-11-06 @ 05:57:07
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Blir nog precis det porslinte om är på din bild eftersom jag fick det för flera år sedan av mamma o pappa. Så fina saker på sista bilden. Måste bara fråga var du fått den första bilden från. sR precis ut som hotell Korstäppan här i Leksand. Visst är det det?



Ha det bra!

Kram Ullis

2008-11-08 @ 23:18:40
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0