Dax för mitt FÖDELSEDAGSKALAS

Så idag är den HÄR, dagen D då jag skall fira min födelsedag,
som av tidigare nämnd anledning blivit uppskjuten en månad.




Vi firar även TRE månader som MAN OCH FRU idag!!
Dubbelkalas alltså!


Färgtemat (naturligtvis finns det ett färgtema...) på kalaset är Rosa och Silver.
Känns fint att fira födelsedagen i Rosa
(precis som sista kalaset för lillasyster).


Snart knackar julen på dörren och vill komma in med sina
 röda, vita, gröna och guldiga färger. Men idag är det ROSA!

Nu skall jag duka klart och sedan förbereda maten.

Har gjort bla tre sorters mousse till dessert...

Om nån timme kommer gästerna så...

NU BLIR DET FEEEEEST!!!

Helena /Franska liljan

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Grattis i efterskott vännen!!!

Passar också på att novemberutmana dig!

Ha det gott!

Erika

2008-11-08 @ 17:44:47
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Hannis

Slå klackarna i taket och njut av din fest!!

Hoppas ni får skoj!



Kram Hannis

2008-11-08 @ 22:28:20
Postat av: Ullis/Leva på landet

Ha det bra på festen och firar ordentligt, Grattis!



Ha det bra!

Kram Ullis

2008-11-08 @ 23:20:10
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Då har jag ju något kul att se fram mot i början av nästa vekca också. fick en vinst idag så nu är denna vecka bra.



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2008-11-10 @ 22:44:55
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0