Vita gåvor

Ja då är det dax för sommarens Vita Gåvor -swap!



Spännande förståss! Vem ska jag få som hemlig swap-vän? Och ven skall jag skicka till!

Mailet från administratören har just landat hos mig. Nu ska jag surfa in på bloggen hos min hemliga vän och lista ut vilken present jag ska köpa till henne!

--------------------------------

Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: Miamaria

Hej!
Så spännande.......

MiaMaria

Postat av: Ullis

Roligt att hitta till din blogg. Den har jag aldrig besökt förut. Kul med en tävling.

Ullis

2008-05-09 @ 23:16:43
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0