Nytt fynd till samlingen

En alldeles liten bedårande söt glasskål på for föll jag för häromdagen!
image510
Egentligen tänkt som tvålfat enligt tillverkaren, men jag behövde den till...

image511
smyckesskål....

Jag plockar alltid av mig dagen "juveler" när jag ska diska, plantera, eller laga mat.
Så skönt att veta att dom har en egen plats nu :-)

image512

Nu står glasfatet på mitt ovala "stilleben-bord" mitt i huset, där smyckerna ändå brukar hamna...

--------------------------------

Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Malin Elgstrand Karlsson

Hej
Jättefin skål. Så fin kant runt om
kramar Malin

2008-05-10 @ 22:52:15
Postat av: Helene

Så fin skål, passar jättebra till smyckena. Önskar dig en fin dag! Kram Helene

2008-05-11 @ 05:21:00
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0