Mitt lilla växthus

image521
Eftersom jag tidigare bara haft en balkong så är mitt växthus litet! Ett större står såklart på önskelistan...

image522
Men jag har ställt in plantor som jag är lite extra rädd om nu när kylan och nattfrosten härjar...

Här finns Rosa Förgätmigej, Svart Hornviol, Cerise Tobaksplanta...

image523

Här syns även Rosa tobaksplanta och en Vit-cremefärgas viva.

Nu önskar jag stabil sommarvärme, så jag kan plantera ut mina växter i rabatten.

--------------------------------

Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket underbart sött växthus:) Har aldrig sett just den där modellen. Vart är den inhandlad? Ha en bra dag!

2008-05-14 @ 12:36:40
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Vilket fint litet blommhus du har. Har du
drivit upp plantorna själv?
/P

2008-05-14 @ 22:12:36
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Miamaria

Hej!

Så vackert växthus du har.....och vackra växter!

Må så gott!
MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0