Bedårande Cupcakes

Jag har i alla år dekorerat mina muffins och mjuka kakor!
Så roligt att äntligen ha ett "namn" på pyntade "muffins"...

Tänkte jag ska baka Cupcakes till vårt bröllop...

Foto: Wolfgand Kleinschmidt

Ser det inte helt ljuvligt goda ut????

Så här söta cupcakes ska jag göra till fikat i trädgården i helgen!
Bra att träna inför Bröllopsbakningen! ;-)

Foto: Fredrik Sandin Carlsson

Har ni recept på cupcakes?

Idéer till Frosting och dekor?

Foto: Wolfgang Kleinschmidt
Kom GÄRNA med ideer och förslag!

Cupcakes är så fina! 
Foto: Wolfgang Kleinschmidt

Dessa skulle passa bra med  vårt färgtema "Rött Vitt Blått"
Foto: TV4

Hjälp mig med bra recept och frostings!!!


Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: karro

tja!
vi bakade cupecakes när lillan fyllde 1 år. för två veckorsedan, skitgoda men oooo så maffiga!
jag bakade efter leilas recept på tv4plus. jag gjorde med choklad och chokladbitar i och så en sort med blåbär o hallon. chokladfrostingen blev skitgod! du kan se bilder på kakorna på min sida, färgglada o fina! :)

2008-05-08 @ 21:00:21
URL: http://karofina.blogspot.com
Postat av: Nina

VIlken mysig blogg du har! Har hittat en ny favorit tror jag. :)

Jag älskar också ljus, och cupcakes ser så underbart goda ut, har aldrig smakat några tror jag, men dom ser ju ut såå goda ut! :)

2008-05-09 @ 09:14:13
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Liv&Längtan

Åh vad cupcakes ser goda ut! :)

2008-05-09 @ 11:12:34
URL: http://www.bloggen.fi/livolangtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0