Kläder på midsommar?

Ja, vädret hade väl viss påverkan på midsommaraftonens klädval, MEN jag undrar:

HUR KLÄDDE DU DIG I PÅ MIDSOMMARAFTON?

Dela med dig av din klädsel och inspirera varandra med detaljerna. Foton ej nödvändigt, beskriv hellre så får vi lita på vår fantasi att vi får en korrekt bild av kläderna i huvudet!

Jag själv hade småblommig vit kjol, rosa linne och rosa kofta med pärla som knapp till, så jag hoppades att vädergudarna skulle vara på min sida iår! Ville så gärna ha mina rosa fjärilsskor som jag aldrig haft tidigare. Garderade mig med stickad sjal i guld med volangkant!

Detta hade jag på mig:


Jag tycker mycket om söta detaljer.
På koftan är knappen en rosa pärla och på toppen finns en rosett på sidenbandet.

 
Jag slapp stövlarna och kunde ha mina rosa fjärilsskor!
Givetvis hade jag även min rosa LV!


Vi hade jätteskönt väder, lagom varmt under sill-lunchen.
Sedan kom en regnskur, men den sprack snabbt upp igen
och en strålande sol sken när grillen tändes inför middagen.

Hade middagssgäster, satt på altanen och njöt av stillheten.

Senare på kvällen gav vi oss iväg till smygpremiären av Sex and the City
(se tidigare inlägg),
en härlig avslutning på en underbar midsommarafton!



♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Stina

Mysiskläder och eva attling halsband =P.

2008-06-22 @ 00:59:11
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0