En välkommen regnskur

Oj vad det regnade plötsligt!!!

Men SÅ välkommet med regn i min trädgård där de flesta blommor och buskar
börjat nicka och hänga med löven pga torkan som varti!

Nu hoppas jag mina gröna vänner i trädgården sträcker på sig och blir fina igen!!!

Jag söker VITA SYRENER, små/stora  plantor jag kan få köpa och planter som häck mot nyfikna grannen...

Är det någon son har VITA SYRENPLANTOR TILL SALU???

Syringa vulgaris f. alba fk Veberöd E


♥ Helena / Franska Liljan ♥





Kommentarer
Postat av: Karoleen

Hej Helene!

Tack så hemskt mycket för det fina packetet med presenter samt den fina lyckoönskningen. Verkligen jättefina presenter :)



Mvh Karoleen

2008-06-12 @ 08:49:36
URL: http://vikingpharaohprincess.blogg.se/
Postat av: Miamaria

Hej!





Så himla fint ni har gjort det på altanen!!!!!



HA´det så gott!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0