Altanen klar

Tidigare har jag berättat och visat bilder från renoveringen av altanen.
Den är nu helt klar och jag tänkte visa er resultatet!

FÖRE:
Golvet är fortfarande brun-grått och algfläckigt...





 EFTER:
Renoverad först med algtvätt och sedan oljelaserat i svart

Snygg djup färg som vi gillar skarpt!!!


MÖBLERAT:

Ny matgrupp, Ekologiskt Tillverkad i Sverige - DET gillar vi!

Här syns stolarna ihopfällt och bordet GRÅTT & omonterat - allt obehandlat.


Fixat:
Oljade in teakdelarna på stolarna och bordsskivan samt spraymålade bordsbenen svarta.




Ny soffgrupp

Många stora kartonger blev det....




Men även mysgruppen kom på plats i så småning om!

En pyntad altan visar jag snart komplett med Piffning!

♥ Helena / Franska Liljan ♥





Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God kväll! Gjort nåt roligt idag?

2008-06-10 @ 21:12:02
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: ida

jag ser inga bilder :S

2008-06-10 @ 21:19:23
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0