Älsklingens Midsommarpaket!

Jag hoppas att ni haft en underbar midsommarhelg!

Jag berättade i inlägget på midsommarafton att min Älskling S fått några paket av mig på midsommarafton. Det blev tre paket och en bukett Röda rosor, blåklint och vit krysantemum (våra kommande bröllopsfärger).

Jo, han blev förvånad över denna "nya tradition" som jag plötsligt skapade, men han tyckte mycket om den och blev ledsen för att han själv inte hade tänkt på presenter till mig! Jag som bara var så glad att få ha honom en hel midsommarafton för mig själv! Det var min bästa present!!!

Detta fick han:

Först: ett praktiskt trädgårdsbord att bara trycka ner i marken,

Det invigde han snabbt vid solstolarna!

Sedan Biobiljetter till smygpremiären av SEX AND THE CITY-filmen
 
som vi såg sist på midsommarafton!

Till sist: Väggkrokar med våra initialer på.

Att hänga av oss våra väskor på i hallen!

(Tror jag ska måla dem vita.
Väggarna i hallen skall bli svagt gula med vita snickerier.
Vad tycker ni? Vita eller svarta krokar?)

Älsklingen blev jätteglad över sina presenter och vi hade en underbar midsommar!


♥ Helena / Franska Liljan ♥








Kommentarer
Postat av: Martina

Underbara utemöbler och fint med dem stora svarta krukorna! Det där kallar jag en riktig karl när han vill ge dig en rosa Kitchen Aid! Min är bara lite gnällig kanske går över! Ha en bra dag!

2008-06-26 @ 07:33:28
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0