Hastig Bloggpaus...

Hej Bloggvänner därute i cybern!

Idag fick jag igång den havererade dator som gjort att jag ej kunnat blogga på 10 långa dagar!
Hittils enda avbrottet i mitt bloggande sedan starten 1/1 2008!!!
Ni må tro att de har kliat i bloggfingrarna!!!

MEN jag har inte glömt er under frånvaron,
jag har passat på att samla på mig massor av blogg-material
som jag nu kan visa er framöver!

Härligt och UNDERBART att mötas av mängder av söta kommertarer och hälsningar från Er!
Jag läser dem om och om igen!!!  TACK!!
Skall genast ge mig ut runt blad er alla och hälsa på
innan jag gör ett nytt inlägg på min blogg!

STOR KRAM TILL ER ALLA DÄRUTE!!!

Härligt att se att så många av er vill delta i tävlingen här på min blogg!
Ni har fortfrande chansen att vinna ett Shabby Chic-paket!
Klicka bara på den ROSA knappen härunder!


♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Välkommen tillbaka! Det är inte kul med datorer som inte vill funka. Har haft jätte problem under flera veckor, men nu har vi plötsligt fått i gång en till dator, så nu kan jag blogga från två av våra datorer, härligt. Min räddning var att jag fick låna en dator under dessa veckor, annar hade jag inte klarat mig.



Kram Ullis

2008-07-18 @ 00:27:22
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Margareta

Vad trevligt att du är tillbaks igen. Kram

2008-07-18 @ 09:23:02
URL: http://www.holmsundsblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0