Shabby Chic i mitt arbetsrum!

Drömmen om ett eget arbetsrum närmar sig med stormsteg. Min kära sambo har lovat att nästa renoveringsobjekt blir just m i t t rum!!!

Jag har redan valt tapeter till rummet. Det blir Vita med vita medaljonger som glänser fint.
Jag har också tre höga vita "Billy"-bokhyllor med glasdörrar som skall "Piffas till" så de passar in i rummet och jag har fått ett UNDERBART skrivbord av min kära gamla mormor (snart 92 år) TACK MORMOR!!!.

Jag ska piffa dessa möbler och bloggar upp före & efterbilder här så snart det är klart!


image30

image29


Fick dessa två fina bilder på mailen från en kompis idag. "Till ditt blivande arbetsrum" skrev hon. A B S O L U T !!! Precis soffan jag önskar mig och en lika vacker kristallkrona som kan förgylla min vardag!

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du har ju redan en fin kristallkrono i gästrummet, inte ska du byta bort den mot en ny??

men om du skulle få för dig att göra det och inte har någon stans att hänga den så vet jag ett toppenbra ställe hemma hos mej ;-)

Hör av dej om du skulle vilja sälja den!
//frida

2008-04-02 @ 21:32:25
URL: http://froken-frakens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0