Sammanflätade hjärtan

Jag är i Visby, njuter av promenader och en del shopping. Här kan man fynda om man har tur... En vacker "girlang" av sammanflätade hjärtan köpte vi igår på i en av mina favoritbutiker, "Yllet". Det var sambon som valde den vackra girlangen, ett mycket bra val tyckte jag! Så idag skall jag tillbaka och köpa en till om de finns kvar, för de var så fint!

image7



Eftersom jag besökt Gotland rätt många gånger har jag hunnit skaffa mig en hel del favoritställen genom åren! Det är riktigt kul att kunna visa runt sambon flera av platserna jag tidigare njutit av! Nu gläds han med mig och vi kan njuta ihop! Skönt och stärkande för själen!

♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0