Nya älsklingar från Lisbeth Dahl

Inrednings-piffningen har kommit till våra garderober. Vi har renoverat sovrummet och är  - n ä s t a n - klara.


image110

Eftersom rummet helt saknade förvaring blev det en helt ny garderobsvägg med högblanka vita dörrar med kristallknoppar från Lisbeth Dahl som handtag.

image109

Ta en titt på knopparna, är dom inte underbara?!?! Solljuset speglas på dörrarna och knopparna blänker och tindrar så vackert! Ahh...

image111

Så här fint blev det med julgardinerna (guldsammet och röd taft med sammetmedaljonger) !

image112

Nu ska vi piffa andra sidan av sovrummet!
Återkommer med bilder när det är klart!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!
Vilken jättefin Blogg du har till att börja med!
Sen höll jag på få hjärtat i halsgropen när jag såg dina fina knoppar från Lisbeth dahl! Vart har du köpt dina? jag har suttit och googlat och försökt hitta på internet men utan lycka, eller jo hittade i danmark men då var frakten 310kr och det är mer än vad knopparna kostade:) Hur stora är dina?
Jag hade behövt 8st likadana till min ny-renoverade hall!!
Ser veeeerkligen fram emot att höra ifrån dig,
MVH
Marie

2008-03-15 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0