Rosa drömmar för köket

När vi flyttade in i vårt hus i höstas så var köket nästan helt nyrenoverat. Färgerna är grått på bänkar och golv med ljust grå-vita luckor. Kanske inte helt i vår smak men rätt ok eftersom vi har svart vardagsporslin från höganäs, gråa iitalaglas och grått mateusporslin som uppläggningsfat & skålar.

Som en liten färgpiff valde jag att behålla min Rosa Mateus fatsamling. Läckert!

Jag har här hittat bilder på fler köksfavoriter som kanske ska flytta in hos oss!

Mina rosa drömmar för köket!

Njut!

image176

Rosa brödrost från DUALIT


image177

Ljusrosa kaffemaskin från Oscosc


image178

Urläcker Rosa Silikonkavel från "Bagaren & Kocken"


Visst ser dessa saker SÅ läckra! Klart de skulle passa i vårt kök!!!


♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0