Ljuvliga trädgårdsdrömmar

Snart snart är det dax att njuta av trädgården men ännu är det bara en dröm. Snön ligger just nu som ett tunnt täck i trädgården och gömmer alla växter! Jag vill se knoppar & grönska!

Jag sitter vid köksbordet i solens varma strålar och drömmer mig bort bland syrénbersåer, klätterrosor, surrande humlor och doftande...... kakor?!? Ja visst ja, inte trädgårdsdax ännu, men kakbaket till helgen står i ugnen!

image128

image130

image129

image131

(4 Inspirationsbilder som kommer från House Doctor)

Bläddrar vidare i katalogerna... Åh vilka fina bilder, SÅ vill jag vår trädgård ska se ut.


Inte så här:



(bild kommer...)



♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0