Dagens uppdrag: Nya madrasser

Vi har äntligen köpt ny sängram till sovurmmet på landet. Behöver alltså nya madrasser till den.

Sängramen är ny för oss men "gammal" = begagnad. Köptes på annons förra veckan och hämtades för några dagar sedan. Jättefin. Svart järnsäng med "guld-knoppar". 

Jag har en liknande tidigare fast mindre. Min gamla är 120 cm bred. Den står i vårt sovrum på landet nu.  Den nya vi köpte är 160 cm bred. Skönt,  för nu kan vi kanske SOVA  på landet inte bara klamra oss fast i sängen för att inte trilla ur... Det är inte mycket plats för två vuxna plus vovve på 120 cm...

Dagen uppdrag blir att hitta skön madrass till sängen.

Skall besöka Asko, Ikea och några andra madrassleverantörer för att välja. Få se vad vi hittar.


♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, har kollat runt på din blogg nu ett tag och jag behöver din hjälp ..

Har stora problem med inredningen hemma hos mig och skulle verkligen behöva lite hjälp..

Kan lägga upp bilder eller skicka dom till dig om du vill och har tid att hjälpa mig? :)

Mvh/ Jessica

2010-05-20 @ 17:37:44
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0