Tävlingsvinnarnas paket

För lite sedan hade jag en utlottning här på min blogg.

Eftersom jag missade att lägga ut bilder på vinsterna då,
så gör jag det nu sedan paketen blivit skickade till vinnarna!


Grattis igen Ullis/ Leva på landet som vann 1:a-priset:

En vit bricka med cupcakes samt två zinkformar för ljus.
Bonus: Ljusblomma & rosig tändsticksask !



och Maud / Gårdsromantik Havsviken som vann 2:a-priset:

2 st kakformar i zink + bonus: ljusblomma och rosig tändsticksask!




Grattis igen, tjejer!!!


Kram Helena / Franska Liljan


Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Får passa på att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År redan nu ifall jag inte hinner med i morgon bitti. Tack själv för alla värmande ord.



♥ Kramar Ullis ♥

2008-12-22 @ 00:05:37
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0