Maken tackar Er...

Ang "Ufo" i mitt förra inlägg = min stora Zinkkruka med blommor i som jag visade här



Min kära make låter hälsa  TACK till Er som lämnat kommentarer och
mailat oss ang hans öknamn på mitt blomsterarrangemang som han
 kallade "Ufo" första året vi firade jul ihop.

Smeknamnet "Ufo" har sedan hängt med under åren på just
blomstergrupper i den zinkkrukan...

Maken blev väldigt glad att Ni, kära bloggläsare, verkade ha stor
 förståelde på makars och mäns "oförsiktiga" omtalanden
 om sina fruars konstnärliga skapande :-)

Han känner sig en smula lättad att det verkar finnas flera makar
 och män runt om i vårt avlånga land som, liksom han själv,
lite obetänksamt kallar sina damers skapelse för "Ufo" eller liknande "grodor".

Nu önskar han Er alla en God Jul, och ber er vara varsamma
 om era makar och män som ännu inte är helt insatta
i sina kreativt skapande fruars/tjejers konsthantverk :-)


Kram / Franska Liljans Make S


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

skrattar gott Där ser man! Min man har jag hjälpt genom att köpa en julklapp till mig... då får jag något jag vill ha!

Erika

2008-12-20 @ 16:59:19
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0