Blogg vinst & Årets adventsljusstake

Ja så här blev min adventsljusstake 2008.

In i det sista funderade jag på olika varianter.
Tjocka vita ljus var dock huvudtanken hela tiden.

Röda tunna sidenband kändes bra...



En gammal silverbricka i ovanlig form fick bli själva "ljusstaken" iår.

Förra året så vår adventsljusstake en stor zinkkruka pyntad med
 röda klotljus, röda kulor och röda amaryllisar!

I år ville jag ha en ren och enkel variant. Funderade en stund...

Det blev väldigt vackert med de vita tjocka ljusen mot silverbrickan,
röda banden och så pricken över i:et = zinkbrickorna med siffror på

som jag vann i bloggtävlingen hos RealRinse förra veckan!!!

STORT TACK GIESELA FÖR VINSTEN!!!

Slutresultatet:


Idag har vi tänt det 2:a advents ljuset och julen närmar sig.

  
Önskar Er en härlig 2:a advent!


Kram Helena / Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Det blev jättesnyggt! OCh vilken fin vinst!!! Grattis!

Kramis

Erika

2008-12-07 @ 18:16:55
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Giesela

Hej ;0)

Va fint det blev med zinkbrickorna. Ha en bra dag / vecka Stor Kram från Giesela

2008-12-08 @ 06:29:18
URL: http://www.realrinse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0