Vinstpaketet i min tävling

GRATTIS MIA!!!

Som jag utlovat kommer här bilder på vinsten jag har skickat
till vinnaren Mia med bloggen "Hem & Lycka"

(Se tidigare inlägg för info om tävlingen.)

Vinstpaketet innehåller detta:

1: En hjärtformad mojäng i Zink, så söt (men vad ÄR det...)


2: Cupcakes-formar, rejäla vita...


med små rosa rosor på!!! Ursöta och fungerar såklart även till favvobullarna :-)


3: Antik kakform med sött blomljus till

Kakformen köpte jag på Antikmässan i våras. Charmig!


Du vinner alla dessa söta saker
som jag även köpt till mig själv och pyntat med i vårt hus!



Hoppas du tycker om vinsten Mia!

Det är fortfarande Sommar på altanen,
tackvare vaxduken med rosorna på!  :-)



♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vilka härliga saker du har som vinst. Skulle kunna tänka mig allesammans. Är också med i vita gåvor för första gången, så spännande. Bara så svårt att hitta vad som passar personen ifråga som jag ska skicka till.



Kram Ullis

2008-08-19 @ 20:37:53
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Hem och Lycka

Här sitter jag och nattsuddar och vad får jag väl se.. Mina vinster! Tusen tack kära vän, helt i min smak och alldeles för mycket!! Jag som älskar att baka och älskar hjärtan, ja, det var verkligen fina saker! kram

2008-08-20 @ 00:50:41
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0