Utmaning från Erika

Innan vi reste iväg till vårt bröllop, så fick jag en utmaning av Erika med bloggen: Erikas Härligheter

Dessa tre frågor skulle besvaras. Jag hade inte tid då, men NU kommer svaren:

De här fem sakerna/tillfällena gör mig HÄRLIGT glad


* Varje ledig stund ihop med min Make gör mig härligt glad :-)
* Ett telefonsamtal eller mail från en kär vän jag inte hunnit träffa på länge
* Alla underbara kommentarer & mail från er som läser min blogg !!!
* Ett besök hos mina kära föräldrar, alltid rogivande och skönt i barndomshemmet
* Allt pyssel med vårt hus och trädgården gör mig härligt glad. Önskar mig mera tid...

Det här är jag bra på

* Bakning och matlagning är en stor glädje
* Inredning (även om jag ej hunnit få till vårt hus som önskat...än....)
* Ställa till med små och stora bjudningar för vännerna
* Ofta visa min kärlek och uppskattning till min Man, med ett sms eller liten gåva då & då...


Det här gillar jag hos mig själv

* Sinne för detaljer och ser helheten på lösningar (där andra ser kaos och förvirring)
*Lugn och trygg i mig själv och vårt äktenskap.
* Att jag lyssnar på mig själv och min make och VÅRA önskningar, inte "alla andras"...


Hoppas Ni vill ta dessa tre frågor med er och besvara dem på er blogg! 
Det är trevligt att "lära känna" er blogg vänner lite mer!



♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Vilken HÄRLIG person du är och tack för att du antog utmaningen!!!

Kramis

Erika

2008-08-20 @ 20:04:48
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0