Reste som Fröken - Återvänder som Fru...

Jopp! Det blev ett JA i kyrkan!

Min drömprins blev min Make när han med hög och stadig stämma
gav sina löften och jag blev världens lyckligaste Fru! Nu är det VI två!!!


TUSEN TUSEN TACK för alla söta och värmande kommentarer
och gulliga mail ni skickat mig inför vår högtidsdag!
Det värmer extra mycket i hjärtat att ni - bloggvännerna - tänker på oss på vår dag! TACK!!!

Självklart skall ni få se bilder från bröllopet, och renoveringarna och loppisfynden! Håll utkik här på bloggen!


Ett Xtra stort varma tack till Swap-sajten Vita Gåvor & Mia
som Gratulerade oss inför Bröllopet!

"I dagarna har vi två medlemmar som gifter sig,
nämligen först ut är
Home pink home idag den 6/8 och
därnäst på tur
Franska Liljan, på fredag den 8/8.

Vi säger stort GRATTIS och varma lyckoönskningar!

Upplagd av Vita gåvor kl.
onsdag, augusti 06, 2008 "


Tack - det värmer verkligen att ni uppmärksammat vår dag! 



Bilder från vårt bröllop kommer så snart vi får dem från fotografen!

******************
TÄVLINGENSVINSTEN

Imorgon visar jag bilder på vinsten i min tävling jag hade här på bloggen innan bröllopet.
Tävlingen vanns av Mia med bloggen Hem & Lycka.

***********************

Nu ska jag ta en tur runt bland er och se hur ni haft det dessa veckor jag varit borta!

KRAMAR!!!

♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Hannis

Låter helt underbart!

Förstår att du skuttar på glädjemoln!



Stort Grattis//Kram Hannis

2008-08-18 @ 13:43:31
Postat av: marita

Ett stort, stort grattis o många lyckönskningar!



kram/

¨M¨

2008-08-18 @ 17:11:12
URL: http://rosenfrojd.blogspot.com
Postat av: Hem och Lycka

Grattis igen, förstår att de rosa molnen är många! Hoppas ni haft det underbart och fortsatt lycka till i ert liv tillsammans som make och fru!



Kul att du uppskattade hälsningen i VG. Imorgon blir det spännande att se vad jag vann, can't wait kram!

2008-08-18 @ 17:28:22
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Titti

Grattis igen! Ska bli så spännande att få se foton från tilldragelsen!

Angående trappen hos mina föräldrar hade vi tur för den tidigare ägaren hade gjort jobbet med att avlägsna mattan i trappen! Jag behövde bara måla! Blev rekommenderad en golvfärg som är vatten baserad med mycket snabbare torktid än oljebaserad (vilket är bra om man vill kunna gå i trappan. Den ska dessutom ha bättre inträngnings och utjämningsegenskaper... Jag tyckte den var lätta att jobba med iallafall, fast det behövdes många lager. Coop Bygg hittade jag den på. /Kram Titti

2008-08-18 @ 21:28:17
URL: http://underkalas-eken.blogspot,com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Grattis igen till er! Visst är det en speciell känsla att vara nygift. Vänta nu med spänning på alla bilder. Lycka till!



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2008-08-18 @ 21:42:50
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Stort Grattis till er!!!

Låter som allt gick som det skulle! :) Ska bli kul att se era foton!



Kram Ellinor

2008-08-19 @ 09:36:59
URL: http://vittarvackert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0