Vårfint på trappan

Längtar efter mer VÅÅÅR, varma vindar och strålande sooool!

Till våren vill komma pyntar jag trappan med solens färg!

image315

Detaljbilder på trapp-gruppen!

image316

image317

Älskar den vågiga kanten på mina lerkrukor! Ett fynd jag släpat hem från utlandsresa!
Galet handbagage har jag nästan alltid ... ;-)


image318

Den stolta tuppen bevakar sina domäner och hälsar gästerna välkomna!


image320

Som små solar lyser påskliljorna i Zinkkrukan på trappan!


♥ Helena / Franska Liljan ♥






Kommentarer
Postat av: Interiør gave along

Hei,

For å bli medlem i Interiør Give Along, send en mail til: [email protected]

Hilsen,
Jorunn

2008-04-04 @ 18:58:39
URL: http://interiorgavealong.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0