Tema Blommigt: Svarta balkonglådor

Yepp! Det var vågat men vi valde SVARTA balkonglådor att pryda vår altan med.

Kombinerar mina svarta blomlådor med dagen tema: blommigt

image430

Sambon har sedan tidigare framlagt önskemål ang färgerna på våra blomster och han valde då VITA, SVARTA och ROSA blommor. Yippie! Precis vad jag tänk ha så jag blev toppenglad!

    

Altanen UTAN balkonglådor
image423

image424

image425

Altanen MED balkonglådor

image431


image428

image429

image432
Hela altanen fick ett lyft med lådorna!

Betydligt trevligare och färgerna blev söta ihop!

Vad tycker ni???

♥ Helena / Franska Liljan ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skillnad det blev!!
Snyggt med svarta lådor.
Såg ditt olivträd och bara suckar...
Vill också ha!!!

Kram Hannis

2008-04-23 @ 17:48:52
Postat av: Helene

Hej!
Vad fint det blev med balkonglådorna, fina färger på penseerna passar jättebra!
Kram Helene

2008-04-23 @ 18:52:57
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com
Postat av: Pernilla Å

Åh, va fint det blev. Jag gillar svart och tycker att Ni gjort helt rätt färgval. Tänka vad praktiskt, blir ju inte grått och lortigt som vita lådor blir efter ett tag.
/P

2008-04-23 @ 20:35:42
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ulle

Mycket snyggt!

Färgerna framhävs mycket bättre med svart!

Jag ska också skaffa svarta!



:)

2009-09-02 @ 22:41:49
URL: http://formrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0