Minipelargoner del 2 - "Fattigmanssilver"

Jag berättade tidigare om de små söta minipelagonerna jag köpte.
image324
Dom fanns tyvärr ej i vitt eller ljusrosa, så jag valde tre olika starkare rosa toner.


image326
En liten storleksjämförelse...

Min groda som vanligsvis knappt syns bredvid normalstora pelargoner...

image327

Ena färgen...

image328

Andra färgen...

image329

och tredje färgen!

Hade ingen lämplig ytterkruka där hemma, så jag återanvände en ljuslykta i fattigmanssilver på hög fot.
Blev rätt fint!

image325

image330

Hur ser det ut?

image331

image332

Ja så här blev det för EN av de små minisarna.

Hur det gick för de andra återkommer jag till...


♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Susihus

Vilket härligt vårtecken när pelargonerna kommer. Ha en skön dag!

2008-04-08 @ 20:46:30
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0