Minipelagoner del 1 -"inköpet"

Kunde inte hålla mig! Jo jag vet att det är för kallt ute MEN jag får väl göra plats för mina små nya söta vänner på fönsterbrädan sålänge: tre minipelargoner i olika rosa färger!


Perfekta plantor! Korta, tjocka väl förgrenade! Bättre växtsätt än många vanliga pelargoner!

Om dom kommer i fler färger så fyller jag nog helst på med vita, det blir så snyggt mot de starkrosa. Fanns inga ljusrosa heller...

Men Röda fanns,  som såg ut som rosenpelargoner. Borde kanske köpt en röd också.... Nåja det är inte försent. Det hinner bli fler inköp ;-)

Bilder kommer på alla färger och placeringar i hemmet!

♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!
Hittade di blogg på Inrega, jag tycker okså att pelargoner är så fina, och helst ska de vara svagt
rosa eller vita, precis som du skriver. Härligt det ska bli att fylla upp i krukorna ute!
Kram Camilla

2008-04-06 @ 10:00:08
URL: http://millashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0