Annorlunda lökförvaring?


Så här förvarar vi olika sorters lök och pryder köksbänken just nu!

image351
image352

image353

image354

image355

(Bilder: Helena /Franska Liljan privat)

Glasskålen föll jag för direkt när jag såg den, och jag har haft mycket nytta utav den.

Nu är den lökförvaring, men jag har serverat ur de vid flera tillfällen.

Jättevackert att lägga upp fruktsallad i,
eller grönsallad till middagen,
eller marängswiss,
eller minimuffins på fikabordet,
eller fylla med påskgodiset,
eller välkomstbål,
eller läckra cupcakes,
eller som fruktskål,
eller ljusarrangemang,
osv osv

Tur att man har en livlig idéfylld huvudknopp som arbetar för högtryck! ;-)

♥ Helena / Franska Liljan ♥






Kommentarer
Postat av: Helene

Hej!
Så fin det var att förvara lökarna i en glasskål, jag har dem i en korg men detta var finare när man ser dem.
Må så gott
Helene

2008-04-13 @ 18:37:31
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0